Prehľad cookies

Objednávka – od vytvorenia trička cez košík až po platbu

Tu vám vysvetlíme, ako pridať vytvorený produkt do košíka, získať zľavu vďaka registrácii a následne bezpečne zaplatiť. Na záver sme pre vás pripravili odpovede na najčastejšie otázky (FAQ) súvisiace s objednávkovým procesom.


1. Vytvorenie trička a prechod k objednávke

V online Kreátore si môžete vytvoriť tričko, mikinu či darček presne podľa vašich predstáv. Keď máte svoj kúsok hotový a ste pripravení si ho objednať, stačí, keď kliknete na tlačidlo Vyber množstvo a veľkosť. V prípade hromadnej objednávky pre skupiny sa postup mierne odlišuje, viac nájdete tu.


2. Výber veľkostí a počtu kusov

Následne sa pred vami otvorí tabuľka s veľkosťami a počtom kusov. Tu si zvolíte počet kusov, aký si chcete objednať (minimálne 1 ks) a danú veľkosť či veľkosti (od XS až po 5XL, v závislosti od daného produktu). Na základe vášho výberu sa vám automaticky prepočíta výsledná suma objednávky – cena vrátane DPH bez poštovného. Ak ste so svojím výtvorom, počtom kusov a veľkosťou spokojní, kliknite na ikonu košíka. Následne sa vám vpravo hore pri ikone košíka zobrazí notifikácia označujúca požadovaný počet kusov. Nájdite na ňu a kliknite na tlačidlo Do pokladne.


3. Sumarizácia objednávky

Teraz uvidíte sumár vašej objednávky – produkt, počet kusov, veľkosť a výslednú sumu bez a s DPH. V tomto kroku môžete ešte stále zmeniť počet kusov; jednoducho do políčka pri vašom produkte zadáte číslicu, ktorá označuje, koľko kusov si chcete objednať. V takom prípade po zmene počtu kusov kliknite na „Prepočítať nákupný košík“ a systém vám automaticky vygeneruje aktualizovanú sumu na zaplatenie.


4. Uplatnenie zľavového kódu

Vpravo uvidíte okno s výslednou sumou bez a s DPH (v mobilnej verzii uvidíte toto okno pod sumárom objednávky. V tomto okne máte možnosť aktivovať zľavový kód. Stačí, keď ho napíšete/skopírujete do príslušného políčka, a potom stlačíte tlačidlo „Uplatniť zľavu“. Následne prejdite na tlačidlo „Dokončiť nákup“.


5. Vyplnenie detailov objednávky

V tomto kroku postupujte krok po kroku pri vypĺňaní údajov potrebných pre riadne vybavenie vašej objednávky. Vyplníte tu svoju e-mailovú adresu, na ktorú vám odošleme potvrdenie o prijatí objednávky, osobné údaje a dodaciu/fakturačnú adresu. Potom si zvolíte spôsob dopravy s predpokladaným termínom doručenia. Na pravej strane máte zároveň možnosť pridať k vašej objednávke poznámku pre nás. Ak si s čímkoľvek neviete rady, kliknite v tomto kroku vpravo hore na „Kontaktujte nás“, a my vám s dokončením vašej objednávky radi pomôžeme. Ak ste vyplnili všetky detaily a ste pripravení dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo „Pokračovať“.


6. Výber spôsobu platby a dokončenie objednávky

Teraz si už len zvolíte spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje (platba kartou, Apple Pay, GooglePay, PayPal či dokonca platba Bitcoinom). Každá z možností je poskytovaná cez platobnú metódu GoPay, ktorá zabezpečuje bezpečnosť platobného procesu. Ako predajce nezískame žiadne informácie o vašich kartách, len informáciu o tom, či platba prebehla, alebo nie. Upozorňujeme vás, že platba na dobierku je možná len v prípade, ak celková cena vašej objednávky nepresiahne 50 eur.


Ako získať zľavu počas objednávkového procesu?

V krokoch 1 až 4 máte možnosť sa zaregistrovať. Registráciou získate automatickú zľavu 5 % na nezľavnené produkty, takže na to určite nezabudnite. Vôbec nevadí, že sa budete registrovať počas procesu vypĺňania objednávky – vaše produkty a údaje si systém zapamätá, a vy budete môcť pokračovať v objednávke ďalej. Len s tým rozdielom, že už budete registrovaní, a finálna na suma na zaplatenie tak bude pre vás výhodnejšia.


Najčastejšie otázky ohľadom objednávok


Ako viem, že moja objednávka bola dokončená a úspešne spracovaná?

Ak sa Vám zobrazila záverečná ďakovná stránka s číslom objednávky, môžete si byť istí, že všetko prebehlo v poriadku. Zároveň vám potvrdenie o úspešnom spracovaní objednávky pošleme na e-mail. Toto potvrdenie príde zvyčajne do pár minút od úspešného dokončenia objednávky. V prípade, že vo vašej schránke neviete nájsť toto potvrdenie, skontrolujte si zložku Spam alebo Reklamy, prípadne nás kontaktujte.


Môžem si tovar objednať aj telefonicky alebo e-mailom, alebo iba cez vašu stránku?

Tovar si môžete objednať len prostredníctvom tejto webovej stránky. Pri objednávke sa totiž zadávajú súkromné informácie zákazníka, s ktorými nemáme právo manipulovať. No kedykoľvek potrebujete poradiť, sme vám plne k dispozícii na e-mailovej adrese helpdesk@puppynator.sk – tu nás môžete kontaktovať aj počas procesu vašej objednávky, ktorú vám pomôžeme úspešne dokončiť.


Môžem za svoj tovar zaplatiť aj bankovým prevodom?

Áno, za vašu objednávku môžete zaplatiť aj bankovým prevodom. V tomto jedinom prípade vám neposielame potvrdenei o prijatí platby. No tak ako pri každom inom spôsobe platby, aj v prípade platby bankovým prevodom pri odovzdaní balíčka kuriérovi dostanete na váš e-mail elektronickú faktúru a číslo na sledovanie doručenia vašej objednávky.


Čo ak chcem produkt poslať niekomu ako darček a nechcem, aby dotyčný videl faktúru?

Žiadny problém. Faktúry posielame na vami zadaný e-mail a neprikladáme ich do balíka. Nemusíte sa teda obávať toho, že by obdarovaný videl, koľko ste za jeho darček zaplatili.


Môžem si u vás objednať aj tričko alebo darčekový predmet bez potlače?

Samozrejme. Všetky produkty, ktoré nájdete v našej ponuke, si môžete objednať aj v ich pôvodnom výzore, bez potlače, prípadne len zmeniť farbu produktu. Stačí, aby ste v online Kreátore prešli k objednávke bez akýchkoľvek úprav produktu.


Je na objednávku potrebná registrácia?

Nie, na to, aby ste si na Puppynator.sk vytvorili a objednali oblečenie alebo predmet s vašou vlastnou potlačou, sa nemusíte zaregistrovať. Registráciu vám však odporúčame, pretože vďaka nej získate zľavu 5 %, a to už pri objednávke od 1 ks, a zároveň získate možnosť sledovať stav objednávky vo vašom profile. Registrácia a prihlásenie sa na odber newslettera vám však prinesie mnoho výhod aj pri ďalších objednávkach v budúcnosti.


Môžem objednávku zmeniť alebo upraviť, aj keď je už zaplatená a mám potvrdenie o jej spracovaní?

Áno, vašu objednávku je možné upraviť, no iba v prípade, že na nej ešte nepracujeme – čiže ak zvolené tričká alebo predmety ešte nie sú vo výrobe. Stačí, keď nám napíšete požiadavku na zmenou, a my vám dáme vedieť, či je ešte možné vykonať úpravy. Samozrejme, čím rýchlejšie nám dáte vedieť, tým je vyššia šanca, že zmeny stihneme zapracovať. Zároveň vás chceme poprosiť, aby ste si pred potvrdením objednávky a zaplatením dobre skontrolovali váš výsledný dizajn. Bez vašej žiadosti totiž do vášho dizajnu nijako nezasahujeme (napríklad neopravujeme pravopisné chyby v potlači nápisov, aj keď sú očividné).